Варіації товщини гальмівного диска (DTV)

Варіації товщини гальмівного диска виникають, коли гальмівні колодки зношують поверхню диска в місцях максимального вильоту, шляхом тривалого легкого тертя. Це відбувається в той час, коли гальма автомобіля не використовуються. Внаслідок цього утворюються дві відносно тонші області гальмівного диска, по одній на кожну зону тертя діаметрально протилежних точках.

Після досягнення достатнього зносу, зазвичай 10-20 мкм, в автомобілі з'явиться вібрація під час гальмування. Більш точний діапазон зносу варіює в залежності від моделі автомобіля і залежить від характеристик підвіски, гальмівної та рульової системи. Вібрацію (або биття) внаслідок варіації товщини диска називають холодною вібрацією, так як вона не залежить від термічних спотворень поверхні диска. Гальмівні колодки можуть доторкатись поверхні диска без застосування томрозів у таких випадках:

  1. Биття диска
  2. Дизайн гальмівного супорта

Биття диска

Биття диска залежить від багатьох факторів, пов'язаних з конструкцією і якістю складання автомобіля, наприклад, рівною посадковою площиною диска, моменту затягування диска до маточини, якістю обробки поверхонь маточини, типу ступичних підшипників, що використовуються і т.д.

Типові значення биття гальмівного диска пасажирських автомобілів наведені нижче.


Тип автомобіля Типове значення биття
Невеликий сімейний автомобіль100 мікрон (0,10 мм)
Середній сімейний автомобіль80 мікрон (0,08 мм)
Автомобіль преміум-класу50 мікрон (0,05 мм)

Під час руху автомобіля при розгоні та проходженні поворотів створюється динамічне навантаження, яке може значно збільшувати значення биття гальмівного диска. У крайніх випадках було зафіксовано значення до 2 мм.

Представник
Рекомендуємо подивитись
JAOS
jaos-ukraine.com
Safari
aps-safari.com.ua