Компроміси при купівлі дисків із насічками чи перфорацією
Коли автовиробник розробляє гальмівний диск, його метою є задоволення «середнього» покупця, пріоритет віддається таким речам, як низький рівень шуму, надійність і низька вартість виробництва.
А коли ентузіасти починають доопрацьовувати свій автомобіль, щоб покращити його характеристики, їм неминуче доводиться йти певні компроміси. Зрештою, неможливо отримати що-небудь, нічим не пожертвувавши. У нашому випадку, основна поступка за хороші гальма - це більш висока ціна гальмівних дисків. Підвищеня ціна обумовлена значно складнішим виробничим процесом виготовлення дисків з насічками чи перфорацією. Вузька спеціалізованість цих дисків та невеликі обсяги виробництва також додає їм вартості, оскільки нівелюється економія на виробництві у великих масштабах.
Однак, компанія DBA робить все можливе, щоб звести додаткову вартість до мінімуму, використовуючи інноваційні технології виробництва у малих обсягах. Більшість покупців знають, за що вони переплачують при купівлі гальмівних дисків DBA Slotted або DBA Gold. Вони просто задоволені зростанням продуктивності гальмівної системи, а привабливий зовнішній вигляд вважають додатковим бонусом. В екстреній ситуації кожен покупець оцінить збільшене гальмівне зусилля, навіть якщо він рідко їздить так, щоб потрапляти в таке становище. Більшість водіїв знають, що можливість зупинити автомобіль навіть на один метр раніше може врятувати життя.
Небагато інформації про насічки на дисках: по мірі зносу диска, насічки стають дрібнішими і, відповідно, падає їх ефективність. Насічки на гальмівних дисках DBA Street Series підганяються під кожен тип диска, але зазвичай вони мають глибину 1,5 мм та ширину 3 мм. На той час, коли диск досягає мінімальної допустимої товщини (звертаємо вашу увагу, що насічки НЕ є індикаторами зносу), від насічок залишається зовсім небагато. Робити насічки глибше не можна, оскільки це може призвести до послаблення структури диска.
На відміну від насічок, перфорація ефективно працює з відведення гальмівних газів протягом усього терміну служби диска. Як і з насічками, шаблон унікальний для кожної моделі диска, але ми використовуємо від 24 до 36 отворів на один бік диска, кожне діаметром 5 мм. Раніше ми робили лише по одному отвору на вентиляційний канал диска, щоб запобігти утворенню тріщин. Стінки каналів використовувалися як підсилювач між отворами. Однак, впровадження патентованої системи вентиляції Kangaroo Paw («Слід кенгуру») зробило процес перфорації складнішим.
Система «Слід кенгуру» не использует традиционные каналы — она использует набор ромбовидных перегородок, которые обеспечивают более эффективное охлаждение диска. Теперь отверстия перфорации должны располагаться непосредственно возле этих перегородок. С точки зрения производства это гораздо более сложный процесс, однако для покупателя это означает, что он получает более надежный диск с улучшенной вентиляцией. Каждое отверстие имеет скругленную фаску на наружной поверхности, чтобы уменьшить износ тормозных колодок и обеспечить гладкий переход между отверстием и рабочей поверхностью диска. В некоторых случаях может наблюдаться легкий пощелкивающий шум, который возникает при проходе колодок над отверстиями.