Простий спосіб визначити, що гальмівний диск потребує заміни

Люди, як правило, сприймають регулярну заміну колодок і дисків як щось само собою зрозуміле. Однак, ви завжди повинні бути напоготові і знати, коли настав момент для заміни дисків. Це життєво важливо і допоможе вам заощадити час та гроші.

Існує кілька компонентів, на які слід звернути увагу під час інспекції гальмівної системи. Інспекція повинна проводитися не рідше двох разів на рік, а якщо ви багато подорожуєте, то бажано проводити перевірку ще частіше. Інспекція гальмівних дисків захистить вас та ваших пасажирів, а також дозволить заощадити гроші на ремонт, спричинений несвоєчасною перевіркою.

На більшості автомобілів перевірку гальмівної системи можна проводити не знімаючи коліс, особливо легко це робити на автомобілях з литими дисками. Якщо це неможливо зробити, не знімаючи коліс, то не полінуйтеся піддомкратити автомобіль, щоб зняти колеса або під'їдьте на найближчу СТО.

Спочатку перевірте гальмівні диски

Перед перевіркою переконайтеся, що гальмівні диски повністю охолонули, щоб не отримати опіки. Компоненти гальмівної системи можуть дуже сильно нагріватися, тому не намагайтеся провести перевірку відразу після поїздки. Найкраще робити це вранці перед першим виїздом автомобіля або через 2-3 години після останньої поїздки. Здавалося б, що це очевидний факт, однак ви будете дуже здивовані, якщо дізнаєтесь, скільки людей щорічно одержують опіки, проводячи ТО автомобіля у себе в гаражі. Поверхня диска має бути відносно однорідною та блискучою, хоча допускається наявність невеликих нерівностей – це нормально, не варто переживати. Вам необхідно промацати всю поверхню диска у пошуках шорстких плям або нерівномірних борозен. Якщо є хоча б один із цих дефектів, то диск необхідно замінити.

Потім перевірте гальмівні колодки

Знову ж таки, на більшості автомобілів перевірку колодок можна зробити, не знімаючи коліс, проте якщо видимість або доступ обмежений, то зніміть колеса. Більшість нових колодок мають товщину робочого матеріалу близько 9-12 мм. Якщо на колодці збереглося ще більше 3 мм робочого матеріалу по всій площі, то їх можна використовувати далі. Врахуйте також, що зношування колодок може дещо відрізнятися на різних колесах автомобіля, тому обов'язково проведіть повну перевірку, на всіх колесах. Якщо робочого матеріалу залишилося менше ніж 3 мм, колодки необхідно замінити. Заміну колодок потрібно проводити попарно кожної осі, а не просто на одному колісі.

Представник
Рекомендуємо подивитись
JAOS
jaos-ukraine.com
Safari
aps-safari.com.ua