Биття гальмівних дисків/педалі гальма

Більшість сучасних автомобілів оснащені гальмівними дисками з посадковою частиною у вигляді циліндра. Такий дизайн дисків полегшує сервісне обслуговування автомобіля, але може створювати деякі проблеми для водіїв, які виражаються в битті дисків або педалі гальма під час гальмування.

Биття (або пульсація) педалі гальма найчастіше виникає внаслідок варіації товщини гальмівного диска. Варіація товщини (Disc thickness variation або DTV) це технічний термін, який означає, що диск має нерівномірну товщину робочої поверхні.

Якісні гальмівні диски мають рівномірну товщину, коли вони нові, і зупиняють автомобіль плавно, без ривків. Однак, завдяки іншим потенційним порушенням у гальмівній системі, згодом може розвинутися нерівномірність товщини робочої поверхні диска, що призведе до биття.

Найчастішою причиною виникнення нерівномірності (DTV) є накопичення іржі або частинок матеріалу колодок між посадковим місцем диска та маточиною автомобіля. При цьому диск «сидить» на маточині не всією площиною, що призводить до надмірного зносу робочої поверхні.

Представник
Рекомендуємо подивитись
JAOS
jaos-ukraine.com
Safari
aps-safari.com.ua