Пошкодження гальмівних дисків. Частина 2.
Представляємо вам другу частину статті, присвяченої всіляким причинам виникнення пошкоджень гальмівних дисків. Пам'ятайте, що це стаття початкового рівня, розрахована на новачків.
Обов'язково прочитайте першу частину цієї статті, а потім повертайтеся сюди, щоб отримати всю необхідну інформацію про пошкодження дисків гальма.
3. Тріщини у гальмівних дисках
Поява тріщин завжди означає кінець гальмівного диска. Незважаючи на те, що диски з перфорацією пропонують цілу низку переваг, саме вони найбільше схильні до утворення тріщин. У цьому випадку рекомендується використовувати продукцію перевірених брендів, які використовують передові методи виробництва, тестування та контролю якості.
Звичайно ж, існує безліч причин виникнення тріщин, проте, якщо ви використовуєте гальмівні диски DBA, то вам доведеться дуже постаратися, щоб довести їх до такого стану. Якщо ви не займаєтеся професійним автоспортом, проблема тріщин на дисках взагалі не повинна вас турбувати.
4. Утворення борозен на гальмівному диску
Борозни та подряпини утворюються, в основному, в результаті тертя металу об метал, коли колодки зношуються повністю. В результаті на диску утворюються подряпини або навіть глибокі борозни, що негативно впливає на роботу гальмівної системи та безпеки в цілому.
Хороші новини полягають у тому, що такого роду пошкодження можна усунути проточкою дисків на токарному верстаті — за умови, якщо дозволяє товщина робочої поверхні диска. Питання прочитувати диски чи змінювати дуже спірне і ми не будемо вдаватися до подробиць цієї статті. Кваліфікований механік на СТО дасть вам точну відповідь, знявши виміри з диска та оцінивши ступінь пошкоджень.