Проточка гальмівних дисків
Деякі механіки дотримуються думки, що диски потрібно обов'язково проточувати за кожної зміни колодок. Інші проточують нові гальмівні диски перед встановленням на автомобіль - ми наполегливо не рекомендуємо робити це з дисками DBA. Деякі рекомендують проточувати диски, тільки якщо розбіжність ширини полотна диска становить більше 0,15 мм.
Все, що вам необхідно знати, це те, що всі DBA диски можна успішно проточувати, якщо дозволяє мінімальна товщина диска. Це також стосується проточування дисків із насічками або перфорацією.
Наступні ключові моменти повинні бути враховані під час проточування дисків з насічками та/або перфорацією.
- Проточуйте диск із мінімальною швидкістю та знімайте якнайменший шар за один прохід.
- Після проточки пройдіться по поверхні диска наждачним папером № 240 (зробіть це, поки диск все ще обертається на верстаті).
- Очистіть робочі поверхні гальмівного диска ацетоном або засобом очищення гальм. Ніколи не використовуйте очищувачі на основі нафтопродуктів чи силікону.
Після проточування поверхня диска покрита сірим нальотом – це графіт. Обов'язково ретельно очистіть поверхню диска, оскільки графіт виступатиме як мастило. Це може призвести до шумів, згорівших колодок і неефективної роботи гальмівної системи.