Вібрація або биття педалі гальма

З появою дискових гальм завдання механіків із заміни гальмівних дисків значно спростилося, проте виникли деякі неприємні проблеми, пов'язані з неправильною установкою гальмівних дисків. При виробництві гальмівного диска його посадкова та робоча поверхні обробляються так, що утворюють практично ідеальні паралельні з дуже малим допуском. Посадкова поверхня диска та посадкова поверхня маточини спроектовані та зроблені так, щоб забезпечувати мінімальне биття диска. Під час експлуатації диска між двома поверхнями може виникнути невелика кількість іржі. Якщо цю іржу не видалити при наступній заміні гальмівних дисків, це може призвести до неточної установки диска та збільшення биття. Під час руху автомобіля це збільшене биття призводить до нерівномірного зношування робочих поверхонь диска, так як диск періодично зачіпає поверхню колодок у різних місцях. Під час торкання колодки диск зношується, тому через відносне короткий період часу це призводить до нерівномірного зносу і посадкова, і робоча поверхні диска перестають бути паралельними. Цей ефект називається  варіацією товщини диска (Disc Thickness Variation или DTV). Чим більша величина DTV, ттим сильнішим є ефект вібрації або биття гальм/педалі гальма. Щоб значно знизити ймовірність виникнення DTV дуже важливо очищати посадкову поверхню диска та маточини від іржі та/або задирок, які могли виникнути під час демонтажу старих дисків. Також рекомендується заміряти величину биття робочих поверхонь диска індикатором – після встановлення нових дисків биття не повинно перевищувати 0,05 мм. Після цього ви можете встановити колеса та затягнути їх моментом, що рекомендується виробником автомобіля. Тепер ви можете бути впевнені, що ви значно знизили ймовірність виникнення DTV та вібрації/биття гальм.

Вибрация или биение тормозов

Гальмівний диск "B" (ліворуч) має яскраво виражені плями іржі, що типово для дисків, встановлених на неочищену поверхню маточини. Посадкова площина нерівна, що призвело до виникнення DTV протягом 2000 км. Для порівняння, диск «R» (праворуч) має посадкову поверхню, характерну для встановлення на очищену маточину. Цей диск замінено після звичайного терміну служби.


На цьому малюнку показаний звичайний шар іржі на посадочній поверхні маточини і ця ж маточина після правильного очищення. Іржу необхідно повністю видалити перед встановленням нового гальмівного диска.

Очистка ступицы

Представник
Рекомендуємо подивитись
JAOS
jaos-ukraine.com
Safari
aps-safari.com.ua