Вібрація або биття рульового колеса
Гальмівний диск із поздовжнім зносом стирається нерівномірно, і, з часом, ситуація лише погіршується. Під час руху автомобіля з вимкненими гальмами такий диск торкатиметься колодок один раз за оборот. Це призведе до утворення більш тонкого місця на поверхні диска, і виникнуть Варіації товщини гальмівного диска (DTV).
Також необхідно переконатися, що проблема зносу не пов'язана з накопиченням іржі між посадковим місцем диска та маточицею.
Биття керма може бути і не пов'язане із DTV. Однією з можливих причин може бути робота гальмівних колодок поза встановленим температурним режимом. При цьому на диску може утворитися "липка" пляма з частинок матеріалу колодки, яка чіплятиме колодки при кожному обороті диска. Також мастило або інші сторонні матеріали можуть потрапити на диск і утворити пляму під час шиномонтажу, що може призвести до биття.