Деренчання або вібрація «гарячих» гальм

У деяких випадках ми стикаємося з проблемою, коли на холодних гальмах не виникає жодної вібрації або деренчання, проте вони виявляються в міру прогріву гальм. У цій статті ми розглянемо одну з найпоширеніших причин виникнення такої ситуації.


Посадкові поверхні гальмівного диска та маточини оброблені з високою точністю, щоб ідеально розташувати гальмівний диск щодо супорту. Якщо обидві ці поверхні не очищені належним чином і не є плоскими, гальмівний диск неможливо буде встановити правильно, з точки зору биття.

Дуже часто слюсарю доводиться використовувати спеціальні знімні болти, щоб демонтувати гальмівний диск, що прикипів. Під час очищення посадкової поверхні маточини необхідно обов'язково перевірити її на наявність задирок або інших пошкоджень від цих болтів. Якщо на посадочній поверхні виявлена окалина, її обов'язково потрібно видалити перед встановленням нових дисків. Якщо цього не зробити, то після встановлення диск може виявитися у стані напруги матеріалу.

Під час нагрівання гальмівного диска він може злегка деформуватися, через напругу, яка виникла після установки на нерівну поверхню. Ця легка деформація призводитиме до вібрації гальм, і з часом до виникнення варіацій товщини гальмівного диска (DTV).


Якщо гальмівний диск встановлювався на неочищену поверхню, це залишить помітні сліди на посадочній поверхні маточини. Малюнки нижче показують ці сліди та пошкодження від знімних болтів.

следы на посадочной поверхности ступицы следы на посадочной поверхности ступицы

Представник
Рекомендуємо подивитись
JAOS
jaos-ukraine.com
Safari
aps-safari.com.ua