Викривлення гальмівного диска

Найчастіше викривлення гальмівного диска відбувається через його перегрівання — м'якший перегрітий метал схильний до викривлень. Основні причини перегріву такі: сильне зношування (потоншення) диска, надмірне гальмування (автоспорт, частий підйом/спуск з пагорбів або гір), підгальмовування лівою ногою (одночасно з натиснутою педаллю газу) або гальмівна колодка (торкається диска постійно).


Іншою можливою причиною викривлення може стати зупинка з перегрітими гальмівними дисками та утримання педалі гальма на автомобілі, що стоїть. При цьому область де колодки прилягають до диска буде охолоджуватися нерівномірно, що може призвести до викривлення диска.


Щоб уникнути перегріву та викривлення дисків, скористайтеся наступними порадами. Використовуйте знижену передачу, коли спускаєтесь з крутого схилу – гальмування двигуном знижує навантаження на гальмівну систему.


Намагайтеся працювати гальмами з невеликими перервами - коротке гальмування, а потім невелику перерву. Це дозволить матеріалу дисків охолоджуватися у перервах між натисканнями на педаль гальма. Намагайтеся уникати гальмування лівою ногою, яке активно використовується в автоспорті, так як у повсякденній їзді і для звичайного водія воно дає дуже невелику перевагу, проте сильно нагріває гальмівні диски.


З високими температурами, які часто зустрічаються в автоспорті, можна успішно боротися, використовуючи правильні гальмівні колодки, проте не дуже ефективні при повсякденній їзді. Найчастіше спортивні гальмівні колодки добре працюють саме на високих температурах, тому на холодних гальмах при спокійній міській їзді спостерігається значне зниження ефективності гальмування. Також, спортивні колодки зазвичай використовують агресивніший робочий склад, що призводить до передчасного зносу гальмівних дисків.


Викривлення гальмівного диска може також статися при неправильній або надто сильній затяжці колісних болтів або гайок при встановленні коліс на автомобіль.


Викривлення диска найчастіше призводить до варіацій товщини гальмівного диска (DTV). Постійне торкання колодок в області викривлення під час обертання диска призведе до утворення зони витончення. Коли витончена зона проходить між колодками, колодки сходяться, а  педаль гальма злегка зсувається вниз. Коли до колодок підходить ширша зона, колодки розходяться, а педаль гальма  злегка піднімається. Це і є причиною биття педалі гальма.

Представник
Рекомендуємо подивитись
JAOS
jaos-ukraine.com
Safari
aps-safari.com.ua